| Izobraževalni programi

PIAAC (2025 - 2030)

Digitalno pismeni posameznik pozna in uporablja digitalne naprave in pripomočke, razume zakonitosti digitalnega socialnega okolja in se znajde v njem.

Digitalna bralnica (2024-2025)

Digitalno pismeni posameznik pozna in uporablja digitalne naprave in pripomočke, razume zakonitosti digitalnega socialnega okolja in se znajde v njem.

Krepitev VŽU (2023–2029)

Digitalno pismeni posameznik pozna in uporablja digitalne naprave in pripomočke, razume zakonitosti digitalnega socialnega okolja in se znajde v njem.

Finančna pismenost za odrasle (2022–2024)

Projekt Finančna pismenost za odrasle 2022-2024 (krajše FPO 2022-2024) je bil izveden med ukrepi Načrta za okrevanje in odpornost (NOO) in je sodil v razvojno področje Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponenta 5: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici.

Razvoj kompetenc odraslih (2016–2022)

Zagotavljanje enakih možnosti vsem družbenim skupinam za sodelovanje v družbi je pomembno ne samo za blaginjo in kakovost življenja posameznika, temveč tudi za razvoj gospodarstva in blaginjo celotne družbe.

Ocenjevanje spretnosti, spletni vprašalnik SVOS

Ocenjevanje spretnosti odraslih (Education&Skills Online, slovensko ‘Ocenjevanje spretnosti, spletni vprašalnik’) je projekt OECD in Evropske komisije. Nastal je po letu 2013 po prvi objavi rezultatov PIAAC z namenom, da se inštrumente, ki so sicer zasnovani za testiranje na velikih vzorcih populacije, posebej prilagodi za testiranje spretnosti posameznikov s pomočjo računalniške aplikacije.

PIAAC 2013–2015

Raziskava PIAAC (Programme for the International Assessment of Adult Competences) je največja mednarodna raziskava o stanju in uporabi spretnosti odraslih med 16. in 65. letom v zgodovini, v celoti pa je do sedaj v dveh krogih v njej sodelovalo več kot 200.000 odraslih iz 33 držav sveta, večinoma članic OECD (v 2016 se je začel tretji krog).

Razvoj pismenosti 2011–2014

S projektom Razvoj pismenosti ter ugotavljanja in priznavanje neformalnega učenja od 2011 do 2014 smo nadaljevali aktivnosti na področju razvoja pismenosti odraslih ter vrednotenja in priznavanja po neformalnih poteh pridobljenega znanja in izkušenj odraslih, ki so potekale v okviru projekta Razvoj pismenosti ter ugotavljanja in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011

Razvoj pismenosti 2009–2011

Projekt Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje učinkov neformalnega učenja od 2009 do 2011 je izhajal iz ciljev, ki so zapisani v Operativnem programu razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, kjer je v razvojni prioriteti Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja posebej poudarjeno, da razvoj virov v sodobni družbi vse bolj temelji ne samo na formalnem, temveč tudi drugih, neformalnih oblikah in načinih učenja in izobraževanja.

Izboljšaj svoje zmožnosti

Naj te navdihnejo zgodbe učečih se, ki sporočajo, da je učenje ključ do osebne in profesionalne rasti ter izboljšanja kakovosti življenja.

Poveži se s svetovalci v svojem kraju in izkoristi možnosti brezplačnega informiranja in svetovanja.

Seznani se z aktualno ponudbo izobraževanj in usposabljanj različnih ustanov in stopi v stik z izobraževalno organizacijo.